2015 წლის 26 მარტს მათემატიკის მასწავლებელმა მაია ჩეკურიშვილმა მე-8 კლასში ჩაატარა საჩვენებელი გაკვეთილი, თემაზე“ მრავალკუთხედი“. მასწავლებელმა საგაკვეთილო პროცესის დროს გამოიყენა მრავალი საგანმანათლებლო მეთოდი და აქტივობა, რომელიც ემსახურებოდა გაკვეთილის მიზანს. გაკვეთილზე გამოყენებული თვალსაჩინოებები და რესურსები იყო ორიგინალური და ეფექტური, რამაც განაპირობა გაკვეთილის წარმატებით წარმართვა.2015 წლის 26 მარტს მათემატიკის მასწავლებელმა მაია ჩეკურიშვილმა მე-8 კლასში ჩაატარა საჩვენებელი გაკვეთილი, თემაზე“ მრავალკუთხედი“. მასწავლებელმა საგაკვეთილო პროცესის დროს გამოიყენა მრავალი საგანმანათლებლო მეთოდი და აქტივობა, რომელიც ემსახურებოდა გაკვეთილის მიზანს. გაკვეთილზე გამოყენებული თვალსაჩინოებები და რესურსები იყო ორიგინალური და ეფექტური, რამაც განაპირობა გაკვეთილის წარმატებით წარმართვა.2015 წლის 26 მარტს მათემატიკის მასწავლებელმა მაია ჩეკურიშვილმა მე-8 კლასში ჩაატარა საჩვენებელი გაკვეთილი, თემაზე“ მრავალკუთხედი“. მასწავლებელმა საგაკვეთილო პროცესის დროს გამოიყენა მრავალი საგანმანათლებლო მეთოდი და აქტივობა, რომელიც ემსახურებოდა გაკვეთილის მიზანს. გაკვეთილზე გამოყენებული თვალსაჩინოებები და რესურსები იყო ორიგინალური და ეფექტური, რამაც განაპირობა გაკვეთილის წარმატებით წარმართვა.2015 წლის 26 მარტს მათემატიკის მასწავლებელმა მაია ჩეკურიშვილმა მე-8 კლასში ჩაატარა საჩვენებელი გაკვეთილი, თემაზე“ მრავალკუთხედი“. მასწავლებელმა საგაკვეთილო პროცესის დროს გამოიყენა მრავალი საგანმანათლებლო მეთოდი და აქტივობა, რომელიც ემსახურებოდა გაკვეთილის მიზანს. გაკვეთილზე გამოყენებული თვალსაჩინოებები და რესურსები იყო ორიგინალური და ეფექტური, რამაც განაპირობა გაკვეთილის წარმატებით წარმართვა.